2013. október 27., vasárnap

Könyvajánló #2

Aprilynne Pike:Wings-szárnyak

Aprilynne Pike - Wings - Szárnyak

Leírás: "Aprilynne Pike első regénye, a Szárnyak, egy első könyves szerző bámulatos bemutatkozása. Az általa életre keltett mesevilág leleményességével csak a történetben elhelyezett csavarok bája veszi fel a versenyt." -( Stephenie Meyer, a Twilight saga szerzője). Mágia és összeesküvés, szerelem és veszély - ebből a nagyszerű regényből kiderül, hogy eddig szinte semmit sem tudtál a tündérek világáról.

Vélemény: Először a suliban láttam,hogy egy lány ezt a könyvet olvassa,szóval megkérdeztem tőle,hogy milyen,mire azt válaszolta,hogy egész jó. Na hát úgy gondoltam ha "egész jó",akkor én is elkezdem. Utánanéztem a neten,s karácsonyra megrendeltem magamnak. És milyen jól tettem! 
Nem viccelek,még karácsony másnapján elolvastam a könyvet és szó szerint könyörögtem anyumnak,hogy vegyük meg a többi részét is.
(Magyarországon nemrég jelent meg a sorozat végét jelentő negyedik könyv, Destined-Elrendelve címmel.)
                                  
Összegezve: Imádtam benne,hogy sosem tudtam igazán mi fog következni és az utolsó részig egyáltalán nem lehetett tudni,hogy Laurel kit választ. Garantáltan izgalmas könyv és ha egyszer elkezded olvasni,biztosan nem tudod majd letenni. Ajánlom mindenkinek aki szereti a romantikus,kalandos történeteket!




Aprilynne Pike - Destined - ElrendelveAprilynne Pike - Spells - VarázsigékAprilynne Pike - Illusions - Illúziók




  • Szeretnétek ha hoznék pár PNG-képet és asztali hátteret holnap? Ha igen írjátok meg komiba és összeszedek párat. Love,Ana.G.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése