2013. október 26., szombat

Film- és könyvajánló #1 #1

A végzet ereklyéi-Csontváros (2013)


Leírás: Clary Fray (Lily Collins) egy rejtélyes gyilkosságot követően rájön, hogy különleges képességekkel rendelkezik, és a világ, amiben eddig élt nem is olyan átlagos, mint amilyennek képzelte. Miután édesanyja (Lena Headey) eltűnik, Clary csatlakozik az Árnyvadászok csapatához, akik megmutatják neki New York valódi arcát: egy démonokkal, vámpírokkal, vérfarkasokkal, félelmetes lényekkel teli világot. Az ősidők óta tartó küzdelemnek most már Clary is részesévé válik, és az Árnyvadászokkal együtt veszi fel a harcot a démonok ellen.

Vélemény: Rengeteget hallottam már mind a könyvről,mind a filmről,ezért úgy döntöttem elkezdem olvasni az első részt,amit nem is bántam meg. Véleményem szerint a könyv nagyszerű - amúgy is szeretem az ehhez hasonló "természetfeletti" történeteket - szóval már az elején elnyerte a tetszésem. Olvasás közben,mintha egy teljesen más világba csöppentem volna,átéltem az összes helyzetet,együtt izgultam a szereplőkkel,lélegzetemet visszafojtva olvastam a romantikus részeket. A könyv végén meg kell mondjam kicsit csalódtam,de nem törtem le,hiszen a többi részt még nem olvastam,ki tudja mi lesz...
Őszintén szólva ezek után nem igazán akartam megnézni a filmet,mert féltem,hogy nem lesz annyira élvezhető,mint a könyv de tévedtem. Sokakkal ellentétben nekem nagyon tetszett a film. Mind a szereplők,mind az animált részek és már alig várom a következő részt.

Összegezve: Mindenkinek ajánlom,aki szereti a természetfeletti és romantikus történeteket. Nekem az egyik kedvencem lett a film és a könyv is.

Love,Ana.G.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése