2014. január 4., szombat

Idézetek #1 Képcsomag #1 Zeneajánló #1

Hello everybody! :D
Na most, hogy megcsillogtattam kitűnő angoltudásomat, szeretnék mindenkinek nagyon boldog újévet kívánni, remélem kibuliztátok magatokat, vagy (ha abba a csoportba tartoztok, mint én) a családotokkal köszöntöttétek 2014-et. Mivel végre volt egy kis időm, és hál' Istennek meg is gyógyultam, úgy gondoltam ráférne a blogra egy kis frissítés, szóval mint már észrevettétek új kinézetet varázsoltam. Írjátok meg róla a véleményeteket kommentbe! 

Mint már pár napja kiírtam, elindítottam a legújabb blogomat is, amit IDE KATTINTVA tekinthettek meg.

Először is hoztam nektek egy képcsomagot, méghozzá nem is akármilyet. Pandásat! Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én imádom ezeket a cukiságokat, és nagyon szomorú vagyok amiatt, amiért ilyen kevesen vannak. 
Így, ebben a formában nem tudjátok lementeni a képeket, szóval ha szeretnétek valamelyiket, akkor írjatok kommentbe, chatbe, vagy e-mailben és én szívesen elküldöm nektek a kiválasztottat.


Másodszor. Hoztam pár idézetet Paulo Coelho-tól. Szeretem a tőle való idézeteket, párral nagyon is tudok azonosulni.


"Nem az elkövetett rossz alapján ítélnek meg minket, hanem a nem elkövetett jó alapján."
"Néha mindannyiunkat hatalmába kerít valami megmagyarázhatatlan szomorúság, amin sehogy sem tudunk úrrá lenni. Rádöbbenünk, hogy elmúlt a mágikus pillanat, anélkül, hogy csináltunk volna valamit, s az élet többé nem fedi fel előttünk csodáit." 
"Az aggodalom az ember vele született tulajdonsága, és mivel sohasem tudjuk legyőzni, meg kell tanulnunk együtt élni vele, akárcsak a viharokkal."
"Ha nehéz időszakon mész keresztül, ne feledd: nagy csatákat vesztettél, de túlélted és itt vagy. Ez győzelem. Mutasd meg az örömöd, ünnepeld, hogy képes vagy továbbmenni." 

És a nagy életbölcsességek, és elmélkedés után jöjjön egy kis zene. Mostanában eléggé rá vagyok kattanva az elektro house zenékre, szóval csatolok pár olyat is, emelett van ez a Little Mix-mániám, és ha még nem lenne elég, akkor a fiúbandákra is eléggé rákattantam mostanában. Úgyhogy jöjjön egy kis válogatás a lejátszási listám éléről. :)

Nem tudom mikor tudok legközelebb bejegyzést hozni, de ígérem igyekezni fogok. Addig is mindenkinek csodás napokat kívánok és sok erőt ahhoz, hogy túléljétek a sulit. :D

xoxo. Ana.G.

1 megjegyzés:

  1. Biar gak capek nyari ke atas lagi, ini saya kasih link untuk belinya

    Mau tanya-tanya dulu juga silakan

    Mau daftar jadi Reseller biar langsung bisa praktik juga bisa langsung daftar Via WA 081320901042

    Obat Leukosit Tinggi

    Obat Lipoma

    Obat Kista Ganglion

    Obat Haid Tidak Lancar

    Obat Eksim

    Obat Polip Rahim

    Obat Cairan Di Paru Paru

    Obat Benjolan Di Dahi

    Obat Kelenjar Getah Bening

    Obat Kanker Otak

    VálaszTörlés